Wykonaj scenkę z udziałem 4 osób.
Ma to być autoprezentacja, gdzie jeden członek grupy jest szefem jakiejś firmy(dowolna), kolejny członek jest wzorem do naśladowania, pozostali dwaj są zaś niechlujnie ubrani, nieprzygotowani tzn, unikają kontaktu wzrokowego podczas rozmowy, mają skrzyżowane
nogi, ręce itp
Chodzi oczywiście o to, że jest to rozmowa kwalifikacyjna, gdzie szef spośród tych 3 osób wybiera najlepszą dla swojej firmy ...

Proszę, aby był to taki niby scenariusz, oczywiście razem z dialogami. Proszę też, aby było to zrobione na wesoło, ale nie obraźliwie.

Potrzebne na już.
Tylko nie spamować, bo odpowiedzi nie na temat będę zgłaszała jako błędne!!!!

3

Odpowiedzi

2010-02-12T19:13:12+01:00
Szef siedzi przy biurku i do telefonu mówi:
Sz: pani sekretarko proszę wpuścić pierwsza osobę do rozmowy kwalifikacyjnej
Wchodzą 2 osoby niechlujne ubrane szef pyta
Sz: dlaczego weszliście we dwóch skoro prosiłem jedna osób?
wtedy jedna z niechlui odpowiada
Nobki :Bo my jesteśmy nierozłączni jak bracia Kaczyńscy i wszędzie chodzimy razem.
Sz: aha
Wtedy szef zmierz ich z góry na duł i usiłuje ich spławić bo niechlujnie wyglądają i mówi
Sz: niestety ale z tym wyglądem nie możecie trafić do naszej firmy bo w biedronce przyjmujemy tylko schludnych ludzi
Nobki : ale jak u pana zarobimy to będziemy mieli kasę i będziemy schludni.!?
ten po chwili namysłu odpowiada
Sz: skontaktujemy się jeszcze z państwem.
gdy wyszli powiedział
Sz: zał mi ich nie skontaktujemy się szkoda mi na nich impulsów xD
Gdy weszła następna osoba szef wiedział że ma już idealnego pracownika (sadzać po wyglądzie)
Sz: jakie ma pan kwalifikacje
Gostek: pracowałem w Tesco
Sz: czy molbym prosic twoje dokumenty??
Gostek: Tak prosze
Sz; a wiec pracowal pan nie tylkow biedrance ale takrze i w Orzechu i Delikatesach
Gosek : Tak a praca w biedronce bedzie zaszczytam
Sz: skoro pan tak mówi a wiec robił pan najgorsze roboty wiec w biedronce też pan da sobie rade jest pan przyjęty!
Gostek : jest jest bede pacowal w biedronce i sprzedawal strinki po 5 zł




1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:29:47+01:00
Gabinet szefa:
Szef - zapraszam na rozmowę kwalifikacyjną.
Do środka wchodzi cała trójka.
- Witam - mówi szef. - dziś przeprowadzimy casting na nowego pracownika naszej firmy. Jakie jest państwa wykształcenie?
- Psze pana - mówi pierwszy niechlujny - Jestem Heniek, ja się uczyłem 15 lat! I bardzo dużo starałem się powtarzać!
- Tak? - pyta podejrzliwie szef.
- Tak! No 6 klasę podstawówki to 8 lat powtarzałem - mówi ku uciesze drugiego niechlujnego.
- A pan? - pyta drugiego niechlujnego?
- Ja byłem kierownikiem. I 6 lat kierowałem grupą przestępczą!
- No tak... A pan - pyta porządnego?
- Kierownik ds. promocji w małej firmie.
- No proszę, można? - pyta resztę szef. - A jak panowie wyobrażają sobie swoją przyszłość?
- Więc ja w przyszłości chciałbym zostać homoseksualistą. - oświadcza jeden niechluj, a reszta czym prędzej się od niego odsuwa.
- Mam już dość! - denerwuje się szef - Panom już dziękuję - zwraca się do niechlujów. - A pan jest przyjęty - dodaje do porządnego.

Pozdrawiam ;)
1 5 1
2010-02-12T21:02:58+01:00
Szef:dziś jest ten dzień,wielki dzień dla naszej firmy Tesco(wybranie nowego pracownika)
Sekretarka:Szefie przyszli nowi
Szef:powiedz żeby do mnie weszli
Sekretarka:Ale oni chcą wejść razem!
Szef:No dobra niech wejdą razem
W tej samej chwili do biura wchodzi dwóch facetów,śmierdzących,brudnych i obrzydliwie ubranych.
Szef:Dlaczego weszliście razem?
Nowi:Bo we dwóch jest raźniej
Szef:No dobrze......a czy macie referencje?
Nowi:No pewnie że tak!
Ich ohydny odór wręcz odstrasz szefa
Szef:No dobrze skontaktujemy się z wami
Następnie przychodzi trzeci zadbany,czysty i ładnie ubrany
Nowy:Dzień Dobry
Szef:Dzień Dobry......ma pan referencje
Nowy:Tak oczywiście
Szef:No widzę że pracował pan w media markt to na pewno nie jest pan idiotą
Nowy:Tak!
Szef:Zatrudniamy Cię gratulację!!!!
Nowy:O takkk hihihi lalala czuję się jak anioł nareszcie moje marzenie się spełniło!!!!
1 1 1