Odpowiedzi

2010-02-12T19:06:38+01:00
V=a×b×c
V=2x1,5x7=21cm³

Pc=2x1,5x7+2x1,5x7=21+21=42cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:09:03+01:00
A=2cm
b=1,5cm
H=7cm
Ppodstawy=a*b
Ppodstawy=2cm*1,5cm=3cm kwadratowe
V=Pp*H
V=3cm kwadratowe *7cm=21cm sześcienne
Ppowierzchni całkowitej=2Pp+Pb
Pb=2*1,5cm*7cm+2*2cm*7cm=21cm kwadratowe+28cm kwadratowe=29cm kwadratowe
Pc=2*3cm kwadratowe+49cm kwadratowe=55cm kwadratowe