Przeczytaj uważnie podane obok informację.
Informacje"
Azja zajmuję ok. 3/10 powierzchni lądów na Ziemi, a Europa 1/15

Chiny zajmują ok. 5/24 powierzchni Azji, a polska 3/100 powierzchni Europy.

a) Jaką część powierzchni wszystkich lądów zajmują Chiny a jaką polska?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:05:35+01:00
Chiny
5/24*3/10=15/240=3/48

Polska
3/100*1/15=3/1500=1/500
18 4 18
2010-02-12T22:55:34+01:00
Chiny:
3/10 * 5/24= 15/240= 1/16

Polska:
1/15 * 3/100= 3/1500=1/500
15 4 15