Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:13:37+01:00
Jeśli płacę za coś konkretne pieniądze - to oczekuję towarów, czy usług na wysokim odpowiadającym moim oczekiwaniom poziomie.Podobnie jak i za solidnie wykonaną pracę oczekujemy - po prostu godziwej zapłaty.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T22:29:52+01:00
Oznacza to jeżeli ktoś zapłacił za cos to wymaga tego że będzie spełniać to jego oczekiwania.
POZDRAWIAM
1 2 1