Odpowiedzi

2010-02-12T19:14:19+01:00
Prosta sprawa: 10 m/s to 36 km/h
więc
jak zamieniamy m/s na km/h to mnożymy * 3,6
jak zamieniamy km/h na m/s to dzielimy / 3,6

36km/h = 10 m/s
2m/s = 7,2 km/h
2010-02-12T19:17:16+01:00
36km/h na m/s = 36 * 1000/3600 = 10m/s
2m/s na km/h = 0,14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:20:37+01:00
36km/h = 36000m/3600s= 10m/s
2m/s= 2/1000m : 1/3600s= 2/1000m × 3600/1s=7,2 m/s