Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:24:18+01:00
Ponieważ książka szybko przekazuje ciepło, a płytka wolno
2010-02-12T19:25:47+01:00
Wydaje mi się, że po prostu książki są wykonane z innego materiału, i inaczej "przyswajają" ciepło. Płytki ceramiczne (kafelki ) są zimne i nic na to nie poradzimy raczej, chyba że mamy ogrzewanie podłogowe ;) Po prostu płytki ceramiczne są z takiego materiału wykonane ;)
1 1 1