Odpowiedzi

2010-02-12T19:35:10+01:00
Bo są ilustracją sześciokąta foremnego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:35:58+01:00
Poniewaz tak sie dzieje tworzy sie platek wokol pyłka i musi przyrastac rownomiernie i daltego tworzy sie os symetri,a nie maja takich samych ksztaltow bo za kazdym razm uklad krysztalkow jest losowy a jako ze ilsc roznych warianatow jest nie ograniczona wiec spotkanie takich samych platkow jest prawie niemozliwa.PROSZE