Odpowiedzi

2009-10-11T22:36:51+02:00
Sceny dantejskie to zachowanie się tłumu ludzi ogarniętych strachem lub paniką.Wtedy panuje chaos,zamieszanie i trudna sytuacja.Można powiedzieć,że jest koszmarnie lub makabrycznie.
45 4 45
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T22:55:57+02:00
Sceny makabryczne,wstrząsające, koszmarne.
Ziemia pękała pod stopami ludzie w panice uciekali.
Napastnik zabił trzy osoby i na oczach ludzi popełnił samobójstwo.
Stanął na parapecie okna, popatrzył w niebo i rzucił się w dół.
72 1 72