Odpowiedzi

2010-02-12T19:38:33+01:00
Proponuje narysować dużego człowieka (tak do tułowia), który płacze i trzyma w ręku pieniądze (moneta) a w środku tej monety narysować kształt sejmu czy coś w tym rodzaju i na górze napisać ten opis : ""Obywatelu płacz i płać "
2010-02-12T19:44:29+01:00
Mozna namalowa obywatela a wokol niego bardzo duzo pieniedzy.ktory jest niezadowolony, a za nim pokoj. wktorym jest wszystko zepsute i rozwalone.

poniwaz te slowa oznaczaja duze wydatki, a niezadowolenie z jakiegokolwiek pobytu. ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:53:05+01:00
Ja proponuję narysowanie okienka takiego jak, np. w aptece i napis u góry okienka PODATEK obok człowieka, któremu łzy ciekną po policzkach i ma w ręce pieniądze ale, np. 100 zł, bo moneta nie wypali, jakby płacił monetą, to by nie płakał, bo moneta nie ma takiej wartości jak papierowe pieniądze.