Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:41:32+01:00
1. Wspólne wyprawy za miasto
2. Spędzanie czasu z przyjaciolmi
3. Chodzenie do kina
4. Granie na komputerze
5. Myślenie o przyszłości.
6. Dobre postępowanie
7. Rozmowy z bliskimi
8. Oglądanie komedii
9. Słuchanie muzyki
10. Pomaganie w domu
2010-02-12T19:43:50+01:00
1. Rozmowa z przyjaciółmi
2. Wspólne wypady do kina ze znajomymi
3. Rożnego rodzaju imprezy np. ogniska
4. Dyskoteki
5. Spotkanie kolegami
6. Surfowanie po internecie
7. Chodzenie na pizzę
8. Wspólne granie ze znajomymi w gry komputerowe
9. Słuchanie muzyki
10. Wycieczki
2010-02-12T20:13:05+01:00
1. Przebywanie w gronie rodzinnym
2. Odpoczywanie na łonie natury
4. Realizowanie własnego hobby
5. Duża ilość wolnego czasu
6. Możliwość wyrażania własnej tożsamości
7. Bycie docenianym w środowisku rówieśników
8. Możliwość wpływu na własny wizerunek
9. Posiadanie prawdziwych przyjaciół
10. Możliwość realizacji własnych marzeń