Odpowiedzi

2009-10-11T22:36:50+02:00
Pozytywne skutki:
-uchwalenie Deklaracji Praw Człowieka- czyli ludzie dostają prawa,pojawia się równość wszystkich wobec prawa
Minusy rewolucji
zginęło wiele ludzi, zniszczona została gospodarka kraju

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-11T22:37:20+02:00
Pozytywne skutki:
- uchwalenie Deklaracji Praw Człowieka- czyli ludzie dostają prawa
- pojawia się równośc wszystkich wobec prawa

Minusy rewolucji :
-zginęło wiele ludzi
-zniszczenie gospodarki kraju
3 5 3