Odpowiedzi

2010-02-12T19:47:12+01:00
Las to drzewa, a drzewa są samożywne - przeprowadzają fotosynteze ktora pozwala nim wytwarzac samemu dla siebie substancje odżywcze.
63 4 63
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:50:09+01:00
To znaczy, że rośliny żyjące w lesie produkują same w sobie pokarm w procesie fotosyntezy i nie potrzebują gotowego porżywienia, tak jak my-ludzie. Zwierzęta żyjące w lesie same poczukują pokarmu- jak są roślinożerne to jedzą rośliny, a jak mięsożerne to polują na siebie.

Mam nadzieję, że pomogłam.
69 3 69