Podaj liczbę przeciwną do liczby,która jest liczbą przeciwną do liczby przeciwnej do -7 .


2 zadanie=to;spośród liczb 5,-26,-127,-228,329,-430 wybierz dwie liczby,których iloczyn jest największy ,trzy liczby którch iloczyn jest najmniejszy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:57:25+01:00
7


najmniejszy- -228 x -430
największy--430 x 329 x 5

licze na naj:):):)
1 1 1
2010-02-12T20:30:03+01:00
Podaj liczbę przeciwną do liczby,która jest liczbą przeciwną do liczby przeciwnej do -7 .

Zacząć od tyłu
-7 to liczba przeciwna 7
7 liczba przeciwna -7
7 liczba przeciwna do -7
Spr.
podaj liczbę przeciwną do liczby,która jest liczbą przeciwną [7 liczba przeciwna do -7]

przeciwną do liczby przeciwnej [7 liczba przeciwna -7]

do -7 [ -7 to liczba przeciwna 7]
1 5 1