Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T19:56:33+01:00
Don Kichot to:
-marzyciel
-nierozumny fantasta
-boh. heroiczny
-boh. anachroniczny
-wzór chrześcijańskiego rycerza
-symbol "hiszpańskiego ducha"
-idealista
według mnie mógłby być Jan Kochanowski

:)
2 3 2
2010-02-12T19:59:06+01:00
Według mnie powinien być to Zawisza Czarny
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T22:17:49+01:00
Wg mnie to Lech Kaczyński bądź Korwin-Mikke
A wg jednego z kabaretów Donald Tusk - "donald maży... Aby się spełniło...Aby było miło" pozdrawiam xD
4 3 4