Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:01:54+01:00
Przyblizyć do Boga moge się codzienie poprzez modlitwę, chodzenie do koscioła ,spiewanie.Napewno dobre uczynki równiez zbliżą mnie do Boga .Gdy będziemy postępowac z godnie z pismem świetym i przykazaniami jakie dał nam Bóg
2010-02-12T20:01:59+01:00
W swoim codziennym życiu mogę przybliżyc się do Boga tym ze bede sie o wiele wiecej modlila, bede zawsze w niedziele i inne bardzo wazne swieta chodzila do kosciola. Nie bede wymieniala imienia Pana Boga na daremno i postaram sie o wiele mniej grzeszyc.
2010-02-12T20:03:53+01:00
W codziennym życiu mogę przybliżyć się do Boga poprzez modlitwę, uczestnictwo we mszy św., a także mogę głosić słowo boże ludziom chorym.