Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:03:49+01:00
Moim ulubionym zwyczjem sa urodziny . Przychodzi duzo gosci i dostaje duzo prezentow . Zdmuchuje swieczki , a goscie spiewaja mi sto lat . Wtedy to ja jestem krolowa dnia . Wszystko jest przygotowywane dla mnie . Moi rodzice , znajomi , przyjaciele skladaja mi najlepsze zyczenia . By w zyciu bylo mi jak najlepiej .
2010-02-12T21:51:40+01:00
Moim ulubionym zwyczajem są urodziny. Jest to świetna okazja, aby spotkać się z moimi przyjaciółmi i spędzić z nimi miło czas. Jest to moje święto, więc nie obejdzie się bez tortu i prezentów, lecz nie jest to najważniejsze. Najważniejszą rzeczą jest to, że wszyscy moi bliscy o nich pamiętają. Zazwyczaj w ten dzień rodzice zabierają mnie do kina, albo w jakieś inne fajne miejsce, dbają, aby ten dzień był udany.