Ciekawy układ gimnastyczny na lekcję WF

Potrzebny mi ciekawy układ, który będzie się składał z:
przewrotu w tył do rozkroku
gwiazda
może być też szpagat
waga (ten ptaszek taki)
mostek
i jeszcze inne przewroty
Ćwiczenia proste ale nie umiem złożyć ich w jedną całość. Proszę o pomoc :)

3

Odpowiedzi

2010-02-12T20:08:41+01:00
1.Waga
2.Przewrót w przód z faza lotu
3.przewrot w tył do rozkroku
4.gwiazda
5.mostek
6.szpagad
2 2 2
2010-02-12T20:36:34+01:00
Więc tak moim zdaniem powinieneś zacząc od szpagatu sznurkowego wsiać odbijając się rękami od ziemi zrobic przewror w tył z rozktokiem w wyskoku stanąc na proste nogi wracając w przud gwiazdą z gwiazdy przejść w mostek wstając prawą nogę zostawić w bezruchu i zrobić wagę z wyskoku zrobić fikołek w przud ztobić 3 stopniowane obroty w dół i przejść do siadu płotkarskiego usiąść w rozktoku pochylając się przed siebie nogi zarzucić w tył ciała i zakączyć samolotem kołyskowym. powodzenia
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T21:06:30+01:00
Szpagat , jak beatkaa 2. 3. , potem mostek z mostku w wagę a na koniec gwiazda.na początku by było fajnie jakbyś wszedł/a gwiazdą :)
4 3 4