Odpowiedzi

2010-02-12T20:02:22+01:00
Dla wspaniłej pary,na nowej drodze życia.
.....(twoje imię)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:02:37+01:00
Żeby nigdy nie zabrakło między wami miłości.....


Dla .......... i .......... .
Podpis


*tego nie pisz!- horror jako prezent ślubny?! xD
2010-02-12T20:02:46+01:00
Dedykacja.
Chcę zadedykowac tę książkę dla was, młodego małżeństwa. Jest to horror właśnie dla takich osób jak wy. Życzę milego czytania. ;]
Dla modej pary autor