Treść zadania: Czy miłość ma określony wiek? Czy można być za młodym by kochać? Uzasadnij odpowiedź.

Od razu mówie: jeśli napiszecie tylko tak lub nie, albo po prostu dacie debilną odpowiedź, lub napiszecie tylko jedno zdanie - zgłaszam spam.
Daje 20pkt.

2

Odpowiedzi

2010-02-12T20:10:28+01:00
Myśle, że miłość nie ma określonego wieku, Każdy może się zakochać i nie ma prawa się wstydzić. Idealnie wyraża to wiersz Andrzeja Bursa pt.: "Jedenastoletni zakochany". Sytuacja opisana w wierszu: Jedenastoletni chłopiec płacze, ponieważ jego ukochana wyjechała. Rozmawia z nim dorosły mężczyzna , który stwierdza "Jesteś za duży żeby płakać, a za mały żeby kochać". Lekceważy tym samym chłopca który ma prawo do uczuć. W peuncie wiersza bohater stwierdza, że nikt go nie rozumię.

Pewnie głupie i złe, pewnie nie przyda ci się, ale co tam ;0
Mieliśmy na lekcji więc daje :PP
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:12:24+01:00
Moim zdaniem nie ma określonego wieku, w którym można się zakochać. To uczucie przychodzi niespodziewanie, nie można go przewidzieć, ale sądzę, że można być za młodym by kochać. Do miłości trzeba dojrzeć emocjonalnie. Uważam też, że miłość to bardzo poważne uczucie, w którym trzeba starannie wybierać osoby, które darzymy większym uczuciem.

proszę o naj jeśli pomogłam ;)
1 5 1