Odpowiedzi

2010-02-12T20:05:55+01:00
Może jak strażak ratuje kogoś z pożaru. Wynosi go z płąnącego domu;]
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T20:08:16+01:00
Okno, płomienie wokół ramy i strażak wynoszący prze to okno np: noworodka (można narysować jako zwykłe zawiniątko), ludzie się wzruszą a ekspresja będzie dobrze przedstawiona, a i zabrudzona twarz strażaka
2 5 2
2010-02-12T20:14:20+01:00
Narysuj Jak pali się dom a strażak wynosi z niego małe dziecko do matki. :)
3 4 3