Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:12:03+01:00
Poprzez chodzenie na msze święta, możemy poznać historie
Jesusa Chrystusa.Również poprzez chodzenie będziemy bliżej Boga(bliższa droga do nieba).W trakcie mszy św możemy znaleść rozwiązanie naszych życiowych problemów.
2010-02-12T20:12:08+01:00
Ja zachecilambym argumentami ze to najleszy sposob na spotkanie z Bogiem mysle ze wierzacy w nastepna niedziele poszedl by do kasciola