Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T20:09:26+01:00
" W wyborach startuję i za każdy głos dziękuję."
" Wybory się zaczynają i wszyscy się naradzają."
" Zacząć pora głosowanie, głosuj na mnie Pani i Panie."
" Samorząd Uczniowski będą wybierać, a kandydaci ręce zacierać."
2010-02-12T20:11:45+01:00
Głos na Domciie to głos na lepszą szkołe...

Głosuj na Mnie a w szkole będzie o wiele fajniej !!!

2010-02-12T20:12:37+01:00
.......(twoje imię) na prezydenta !

nie ma nic lepszego niż ......(twoje imię) na przewodniczącego!

:D