Odpowiedzi

2010-02-12T20:15:18+01:00
20*15=300 cm ^2

300cm^2=0,0003 ar

skala:

0,0003 ar/48 ar=1:62500000


myślę, że pomogłem
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T20:16:14+01:00
Dane:

a- 15 cm = 0,15 m
b- 20 cm = 0,2 m

P- a x b = 0,15 x 0,2 = 0,03 m2

1 a - 100 m 2

0,03 m2 = 0,03 a

Aby obliczyć rzeczywiste:

48:0,03= 1600
2010-02-12T20:20:23+01:00
20*15=300cm2

48ar=4800m2=48000000cm2
48000000cm2/300cm2=160000
skala:
1:160000
20*160000=3200000cm2=32000dm2=320m2
15*160000=2400000cm2=24000dm2=240m2
240*320=76800m2
Odp. boisko w rzeczywistosci ma 76800m2