Odpowiedzi

2009-10-11T22:56:10+02:00
1 Biznesplan domu rekreacyjnego
2 W skład domu rekreacyjnego wchodzić będzie 4 poziomowa restauracja hotelowa z dyskoteką, 20 pokoi
basen dla dorosłych i dzieci,
zespół fizykoterapii z krioterapią, sollux, ultradźwięki, jontoforezę, zespół kinezyterapii z salą ćwiczeń zbiorowych i indywidualnych,sauna,25 apartamentów.
3 dom został założony w 1924r do tej pory podtrzymywane są jego tradycje.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T23:58:18+02:00
Hotel Hapy End będzie biznesem rodzinnym. Stawiamy na miłą, fachową obsługę. Kuchnia polska o wysokiej jakości i domowym smaku. Przystępne ceny noclegów i posiłków. Mamy własny lokal o powierzchni 1500m kw.. Dysponujemy gotówką w wysokości 900tyś. zł. Chcemy uzyskac kredyt w kwocie 150tyś zł . Zabezpieczeniem tego kredytu będzie hotel.
Budynek przeznaczony na hotel usytuowany jest w spokojnej dzielnicy.Łatwy i szybki dojazd do centrum.
Naszym atutem będzie miła, wysokiej jakości obsługa oraz spokój i doskonały wypoczynek w czasie urlopu oraz podróży służbowej.
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T00:16:35+02:00
Biznesplan "Banku Klementynka"
Bank będzie zajmował się udzielanie porad na temat różnych kredytów na potrzebę klienta.
Prowadzić będzie w imieniu klientów księgi dochodów.
Pomagać klientom znaleźć właściwą dla ich możliwości lokatę lub konto. W banku będzie pracował doradca finansowy, który na potrzeby naszych klientów będzie udzielał im informacji na temat jak powinni zainwestować swoje pieniądze żeby nie stracić. Firma zacznie prosperować od momentu obsłużenia naszego pierwszego klienta.
2 5 2