Odpowiedzi

2010-02-12T20:15:15+01:00
Odpowiedź c- z angielskiego
103 1 103
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T20:18:38+01:00
Alfabet Polski- Oparty jest na alfabecie łacińskim
Alfabet Angielski – oparty na alfabecie łacińskim
Alfabet Rosyjski – alfabet oparty na cyrylicy
Alfabet Niemiecki – alfabet oparty na alfabecie łacińskim
Alfabet Ukraiński – alfabet wywodzący się z cyrylicy, stanowiący odmianę grażdanki


Nie wiem czy o to chodzi ale tak napisałam
54 4 54