Błagam o pomoc ,tylko pytań!!!

1.pierwiastek chemiczny z którego, 2 atomy wchodzą w skład cząsteczki wody.
2.ogólna nazwa substancji,która maja najwiekszą ścisliwośc.
3.grupa cial stałych do których należą; miedź,aluminium,żelazo.
4.siec którą tworzą atomy ułożone reguralnie.
5.sa trzy w cząteczce wody.
6. rodzaj ruchu wykonywany przez cząsteczki cial stałych.

3

Odpowiedzi

2010-02-12T20:30:45+01:00
1) wodor
2)ciala stale
4)siec krystaliczna
5)atomy
6)ruch drgajacy
41 1 41
2010-02-12T20:30:55+01:00
1. wodór
2. gazy
3. metale
4. krystaliczna
5. atomy
6. drgania
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:46:38+01:00
1. WODÓR.
2. GAZY.
3. METALE.
4. KRYSTALICZNA.
5. ATOMY.
6. DRGANIE.
24 4 24