Radek ma x lat i jest o 5 lat sstarszy od marka i 3 razy mlodszy od filipa.
A.Ile lat ma marek a ile filip?
B.Ile bedzie miał marek za 7 lat?
C.Ile lat miał radek gdy urodził sie marek?
D.o Ile lat filip jest starszy od radka?
E.Ile lat miał filip kiedy urodził sie marek

2

Odpowiedzi

2010-02-12T20:25:19+01:00
A.
Marek - x+5
Filip - x3
B.
x+5+7
C. x-5
D. 3 razy x3
E. x3 - x+5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:28:30+01:00
Przyjmujemy, że Radek ma 10 lat czyli Marek ma 5 lat a Filip 30.
A. Już odpowiedziałam ^^
B. 5+7=12 Czyli Marek będzie miał 12 lat
C.Skoro Radek jest od marka starszy o 5 lat to tyle własnie miał Radek;]
D. 30-10=20 Czyli Filip ma 20 lat.
E. Skoro Filip jest o 20 lat starszy od Radka to +5 =25 lat miał Filip kiedy marek się urodził ;]