Proste;]
Podaj w ktora strone zbocza rakiety wystrzelone na polkuli:
1.polnocnej w kierunku poludniowym
2.poludniowej w kierunku polnocnym
3.polnocnej w kierunku polnocnym

W Warszawie (52 stopniN, 21 stopniE) jest godzina 17:00 czasu slonecznego. Oblicz ktora godz czasu slonecznego jest wtedy w Pekinie (39stopniN, 116stopniE)?

2

Odpowiedzi

2010-02-12T20:29:33+01:00
W Warszawie (52 stopniN, 21 stopniE) jest godzina 17:00 czasu slonecznego. Oblicz ktora godz czasu slonecznego jest wtedy w Pekinie (39stopniN, 116stopniE)?


116 - 21 = 95'
1' = 4 min
95 × 4 = 380 min
380 min = 6 godz i 20 min

17 : 00 + 06 godz 20 min = 23:20

W Pekinie jest wtedy 23:20 czasu słonecznego :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:33:07+01:00
1 w prawo
2 w lewo
3 w prawo

1⁰-4min
116⁰E-21⁰E=95
95×4min=380min=6h 20 min
17+6h20min=23:20
1 2 1