Opisz swoje ulubione zwierze po niemiecku.
Jeśli możecie napiszcie o psie. (jeśli nie dacie rady sama spróbuje zmienić :P)
imię: puszek
wiek: 2 lata
Lubi się bawić. Jest średniej wielkości. Umię aportować i siadać na zawołanie. Lubi ganiać koty. Kocha biegać, skakać itp. Pare takich zdań potrzebuje. Jak chcecie morzecie coś dodać albo zmienić
warto zrobić , bo nagroda to 40 pkt!
ps. w ostateczności opiszcie inne zwierze!

2

Odpowiedzi

2010-02-12T20:32:42+01:00
Skoro nie musi być pies to opisze kota :PP

Mein Lieblingstier ist einen Katze.
Sie heibt Bella.
Die Katze ist 3 Jahre alt.
Ihre Augen sind gr€n.
Bella mag Milch. Sie schlaft gern :PP

Nie wiem czy dobrze. Jestem słaba z Niemca. Ale jeśli pomogłam to się cieszę :))
181 4 181
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:34:18+01:00
Ich habe ein Hund. Ihre name ist Puszek. Er hat 2 Jahre. Puszek liebt spaB. Er ist klein. Puszek kann apparten und sitzen auf Befehl. Puszek mag katzen jagen. Er mag laufen und springen. Er ist den liebsten Hund auf Weld! Ich mag Puszek sehr.
136 2 136