Odpowiedzi

2010-02-12T20:31:55+01:00
Mysle o mich znajomych , przyjacielach , jestem zmieczona . Chce sie zrelaksowac , odpoczac . Chce spedzic czas z przyjaciolmi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:39:07+01:00
Siedzę w tej niewygodnej ławce i patrze na zegar . Prawdziwa męczarnia to patrzenie jak skazówki posuwają się coraz wolniej i wolniej a czas do przerwy jest coraz dłuższy . Zamykam me niebieskie oczęta i zasypiam w marzeniach nie patrząc co robi nauczyciel . Czy nawet wstawi mi jedynkę czy uwagę warto to poświęcić na bujaniu w obłokach . Widzę siebie a wokoło podwórko i wiele rzeczy , które mogę zrobić a najważniejsze jest to iż nie mamy ograniczeń .
A tu nagle śmiech słyszę i obudziłam się ze snu jak śpiąca królewna , nie wiem
co się dzieje i szczerze mówiąc nie chce wiedzieć . Niestety spjrzałam wprost
a tam pani piszę coś na tablicy , jakbym nie miała co robić tylko znów patrzeć
w ten okropny zegar . Wciąż myśle a może zaczne uważać a może wtedy szybciej upłynie czas . Zadałam sobie jedno sensowne pytanie po co > Skoro można być nieograniczonym .
mam nadzieję że ci się spodoba
2010-02-12T20:51:09+01:00
Np. jak ide do szkoły i wiem że jest jakis sprawdzian czy kartkówka to napewno jest lekki stres.
Może też być dobry nastrój jak sobie pomyślisz o tym że znów zobaczysz swoich przyjaciół i znajomych .