Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:34:58+01:00
Obw=36cm
x-szer.
x-10-dł
2x+2x-20=36
4x=56
x=14

szer=14cm
dł=4cm

P=ab
P=14*4=56cm2
2 5 2
2010-02-12T20:36:11+01:00
36 cm : 2 = 18

4 cm + 14 cm = 18 cm

krótszy bok = 4 cm
dłuższy bok = 14 cm

P = 4 x 14 = 56 cm ²
3 2 3
2010-02-12T21:00:27+01:00
36=x+x+x+10+x+10
36=4x+20
16=4x
x=4

P=4*14=56
Odp. pooe wynosi 56, a dlugosci bokow 4 i 14
6 2 6