Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T20:53:33+01:00
EUCHARYSTIA: gdy poraz pierwszy ztykamy się z ciałem i krwia pana jezysa mozna az poczuc więż i napięcie miedzy nami a tym u gory, przepelnia nas radość i poniekąd duma ze przez te kilkachwil zanim opuscimy kosciol, bedziemy czysci od grzechu, i w szczegolnie mocnej więzi z Bogiem
1 3 1
2010-02-12T21:36:15+01:00
Pokuta: Bóg odpuszcza nam grzechy. Gdyby nie On to ciągle żyli byśmy w grzechu pierworodnym. dzięki Niemu możemy żyć z czystym sumieniem w czasie tego sakramentu Bóg daruje nasze grzechy, i każe nam to zadośćuczynić