Odpowiedzi

2010-02-12T20:57:30+01:00
Na tym ze tristan byl rycerzem króla marka a izolda jego zona ktora go nie kochała jej matka przygotował dla nich napoj miłosny ze akochali by sie po grob lecz nappoj wymil tristai i izolda wiedzieli ze nie moga byc razem spotykali sie potajemnie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T21:03:03+01:00
Miałam to samo pytanie i ja tak napisała:
Tragedia kochanków polegała na tym,że ich historia kończy się śmiercią.Miłość sprowadziła na nich cierpienie,nie była szczęśliwa.Wówczas Tristan i Izolda musieli kryć się ze swoimi uczuciami.Doskonale wiedzieli,że łączącej ich więzi niemożna przezwyciężyć.Tragedia Tristana i Izoldy polegała również na tym, że już na początku byli świadomi,że czeka ich nieszczęście.