Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T20:58:33+01:00
Cechy,które umożliwiają roślinom nasiennym życie na lądzie,to

1. światło
2. woda
3. ukształtowanie powierzchni
4. klimat
5. dwutlenek węgla do procesu fotosyntezy
62 3 62
2010-02-12T20:59:59+01:00
1. światło
2. woda
3. ukształtowanie powierzchni
4. klimat
5. dwutlenek wegla do procesu fotosyntezy


licze na naj :D
89 4 89
2010-02-12T21:00:04+01:00
1. światło
2. woda
3. ukształtowanie powierzchni
4. klimat
5. dwutlenek wegla do procesu fotosyntezy
30 3 30