Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T21:05:45+01:00
1) ''ciekawość to pierwszy stopień do piekła'' oznacza iż czasami ciekawość może sie przerodzic w coś chrego pozatym, nieladnie jest np. wtracasc sie do niektorych spraw, granica miedzy ciekawościa a wścipstwem jest bardzo cienka i bardzo latwo ja przekroczyć, co jest juz nie chrzescijanskie
2) ''gdzie diabel nie moze tam babe posle" to tylko oddanie miajsca w spoleczenstwie kobiet, od zawsze byly na najnizszych szczeblach hierarchi, i to dlatego moga byc wykorzystywane do najgorszych prac, tak jak w przyslowiu
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T21:07:06+01:00
1 Nadmierna ciekawość może doprowadzić do nieszczęścia.


2Spryt kobiety moze załatwić niejedną sprawę, nawet taką której meżczyzna by nie sprostał i któa wydawała się wyjatkowo trudna.
21 3 21