Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T21:05:56+01:00
1.
x - pierwsza liczb
y - druga liczba

układ równań :
x+y=55
x/16=y/24

x=55-y
(55-y)/16=y/24 /*16

55-y=2y/3 /*3
165-3y=2y
165=5y
y=33

x=55-33
x=22

Te liczby to 22 i 33
2010-02-12T21:06:41+01:00
X - pierwsza liczb
y - druga liczba


x+y=55
x/16=y/24

x=55-y
(55-y)/16=y/24 /*16

55-y=2y/3 /*3
165-3y=2y
165=5y
y=33

x=55-33
x=22
odp. liczby 22,33
1 5 1
2010-02-12T21:09:14+01:00
Chyba:
x - pierwsza liczb y - druga liczba

X+y=55 X/16=y/24

x=55-y (55-y)/16=y/24 /*16

55-y=2y/3 /*3 165-3y=2y
165=5y y=33

x=55-33 x=22

odp. liczby 22 i 33