1. Wpisz poprawne formy rzeczownikow .
Do tych (muzeum)_________ pójdziemy później.
Chwyć ten garnek za dwa (ucho)____________.
Kilku (ksiądz )___________wyjedzie na misje.
Zrobiłem to własnymi (ręka)___________.
Na reklamie musimy umieścić dwa (logo) ____________sponsorów.

2. Dopisz odpowiednie formy liczebników i rzeczowników.
(5 źrebięta)_________pasło się na łące.
Nie pomalowaliśmy jeszcze (4 drzwi)____________.
Ula ma (3 rodzeństwo)_____________.
Nie zauważyłem tych (2 dzieci)____________.


Dzieki za pomoc :)

2

Odpowiedzi

2010-02-12T21:12:12+01:00
Muzea
ucha
księży
rękoma
loga
pięciu źrebiąt
czwartych drzwi
trojga rodzeństwa
dwojga dzieci

4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T22:21:41+01:00
1.
muzeów
ucha
księży
rękoma
loga
2.
pięć źrebiąt
czterech drzwi
trójkę rodzeństwa
dwójki dzieci
7 4 7