Odpowiedzi

2010-02-12T21:22:54+01:00
Demokracja-jest to forma ustroju politycznego w kturym władze stanowi większość obywateli obecna forma ustroju politycznego to demokracja parlamentarna demokracja ma swuj poczatek w starozytnej grecji
Demokracja została nazwana ostatnią formą rządów i rozpowszechniła się znacząco wokół globu
1 5 1
2010-02-12T22:21:30+01:00
Ustrój polityczny, w którym zwykli obywatele mają większy lub mniejszy wpływ na rządy. Demokracja może być stopniowana w danym ustroju politycznym faktyczny udział we władzy zwykłych obywateli może być większy lub mniejszy. Zagadnienie stworzenia ustroju, w którym z jednej strony wszyscy obywatele mają rzeczywisty wpływ na rządy, a z drugiej strony jest on technicznie sprawny. Winston Churchill stwierdził , że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T22:41:57+01:00
Demokracja:
ustrój polityczny, gdzie zwykli obywatele mają większy lub mniejszy wpływ na rządy. Demokracja może być stopniowana w danym ustroju politycznym faktyczny udział we władzy zwykłych obywateli może być większy lub mniejszy. Zagadnienie stworzenia ustroju, w którym z jednej strony wszyscy obywatele mają rzeczywisty wpływ na rządy, a z drugiej strony jest on technicznie sprawny. Dzieli się na demokrację bezpośrednią i pośrednią.

Mam nadzieje, że pomogłam i liczę na naj. ;- **
jak chcesz więcej to mogę załącznikiem
Ale mam nadzieje że Ci nie potrzeba.
Hehe.
1 3 1