Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T21:44:31+01:00
X²-800x+159996=0
Δ=b²-4ac=640000-639984=16
√Δ=4

x₁=(-b-Δ):2a=(800-4):2=398
x₂=(-b+√Δ):2a=(800+4):2=402

398+402=800

spójrz na to uważnie, jeśli moje rozwiązanie wymaga dodatkowych wyjaśnień,pytaj-odpowiem na każde pytanie
2010-02-12T21:47:57+01:00
To jest zadanie na wzory Vieta
x²-800x+159996= 0
640000-4*160000=0
Wniosek Δ>0
x1+x2=-b/a=800
cbdu

pozdrawiam

Hans

2010-02-12T23:53:36+01:00
X²-800x+159996= 0
640000-4*160000=0
Δ>0
x1+x2=-b/a=800