Przetlumacz tekst

This year there are 4,000 people at the festival in Twinsburg . Some of the twins are 70 days old , and some of them are 70 years old . Spme of the twins are identical , and others look completely different . Brothers and sisters here have got identical clothes .

Lauren and Amy Shaw are twelve years old and they are twin sisters . They live in Chicago but they go to Twinsburg every year with their parents . We've got friends here now says Lauren . I love it . Amy also likes the festival . It's fantastic , she says . I like the festival because there are different activities every day . In the evenings we go to the Twins Talent Show - it's a big party !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T21:22:04+01:00
Tego roku na festiwalu w Twinsburgu jest 4000 osób. Parę bliźniaków ma 70 dni, a inni 70 lat. Trochę z nich jest identycznych, inni natomiast wyglądają kompletnie inaczej. Bracia i siostry noszą te same ubrania.

Lauren i Amy Shaw mają 12 lat i są bliźniaczkami. Mieszkają w Chicago, ale przybywają do Twinsburg każdego roku wraz z rodzicami. Tak jak mówi Lauren, mają już tu swych przyjaciół. Uwielbiam to. Amy również lubi ten festiwal. Jest fanstastycznie, mówi. Lubię ten festiwal, ponieważ wykonujemy różne czynności każdego dnia. Wieczorami idziemy na Pokaz Talentów Bliźniaków - to spora impreza!
2010-02-12T21:22:14+01:00
W tym roku na festiwalu w Twinsburgu było 4 tysiące ludzi. Niektóre bliźniaki mają 70 dni, a niektóre 70 lat. Część bliźniaków jest identyczna, a inni wyglądają całkowicie inaczej. Bracia i siostry tutaj mają takie same ubrania.
Lauren i Amy Shaw mają po 12 lat i są siostrami - bliźniaczkami. Mieszkają w Chicago ale co roku razem z rodzicami przyjeżdżają do Twinsburga. "Mamy tutaj przyjaciół" powiedziała Lauren "Uwielbiam to". Amy także lubi festiwal. "Jest fantastyczny" mówi. "Lubię festiwal, ponieważ są tu różne zabawy każdego dnia. Wieczorem idziemy na Pokaz Talentów Bliźniaków - to wielkie przyjęcie!"