Odpowiedzi

2010-02-12T21:27:29+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T22:44:54+01:00
Ten rozdział dotyczy systemół Windows 95/98/Me i Windows NT/2000/XP. (Proces instalacji nie został sprawdzony na XP). Nie spodziewaj się, że PHP będzie działać na 16-bitowych platformach takich jak Windows 3.1. Czasem odnosimy się do obsługiwanych platform jako Win32

Są dwa główne sposoby instalacji PHP na Windowsach: albo ręcznie lub używając instalatora InstallShield.

Jeśli masz Microsoft Visual Studio, możesz budować PHP z orginalnego kodu źródłowego.

Jak już zainstalujesz PHP na systemie Windows możesz chceć dołączyć różne rozszerzenia aby zwiększyć funkcjonalność.
1 5 1