Odpowiedzi

2010-02-12T21:27:25+01:00
Kotek jest mały , rudy i przestraszony wygląda jednak w tej sytuacji nieco komicznie. Uszy ma nastroszone jakby do ataku;))
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T21:29:33+01:00
Na obrazku widze mlodego rudego kotka, wyglada na przerazonego poniewaz ktos mierzy do niego z broni. kotek ma podniesione rece do gory ze strachu i nie ma gdzie uciec poniewaz za nim jest okno ktore blokuje mu pole manewru wiec postanowil sie poddac, moze stwierdzil ze jesli sie podda napastnik go pusci i nic mu nie zrobi. kotek najwidoczniej nie mial nigdy doswiadczenia z gangsterami dlatego sie poddaje zamiast walnac z pazura.
1 4 1
2010-02-12T21:49:05+01:00
Spoglądając na obrazek widać bardzo małego przerażonego kotka. Widać również, że ktoś mierzy do kotka ze srebrnego pistoletu. Zwierze ma podniesione łapki do góryi nie ma wystarczająco dużo miejsca dokoła, aby uciec. Czeka na dalszy rozwój zdarzenia i z przerażeniem patrzy na broń.