Wyznacz
A suma B ; A iloczyn B ; A\B ; B\A

a) A - zbiór liczb pierwszych mniejszych od 17
B- zbiór liczb naturalnych podzielnych przez 3
b) A-zbiór liczb naturalnych, które przy dzieleniu przez 4 dają resztę 1 B-zbiór liczb naturalnych parzystych nie większych niż 10
c) A- naturalne dzielniki liczby 12 B - całkowite dzielniki liczby 6
d) A - zbiór pusty B={0,2}

Oblicz

(1 i 2/5 - 3/7) - ( - 4/7 - 3/5) = rozpisać całość

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T22:21:09+01:00
A]A(2,3,5,7,11,13,)
B(3n,6n,9n.........)

suma A i B=(2,3,5,7,11,13, I WSZYSTKIE NATURALNE PODZIELNE PRZEZ 3)
iloczyn A i B:(3)
różnica A i B:(2,5,7,11,13)
róznica Bi A:(3 i wszystkie naturalne podzielne przez 3)
b]A=(5,9,13,17,21,25,29,,,)
B=(2,4,6,8)
suma A i B:(2,4,5,6,8,9,13,17,21,25,29 i reszta zbioru A)
iloczyn:(Ф)
róznica A i B:(5,9,1317 i reszta zbioru A)
róznica B i A:(Ф)
c]A(1,2,3,4,6,12)
B(1,-1,2,-2,3,-3,6,-6)
suma:(1,-1,2,-2,2,-3,6,-6)
iloczyn:(1,2,3,6)
róznica A i B(4,12)
róznica B i A(-1,-2,-3,-6,)
d]A(Ф)
B(0,2)
suma(0,2) iloczyn(Ф)
róznica A i B(Ф)
róznica B i A(0,2)
ZAD.2]
(1⅖-³/₇)-(-⁴/₇-⅗)=⁴⁹/₃₅-¹⁵/₃₅+²⁰/₃₅+²¹/₃₅=⁷⁵/₃₅=2¹/₇
1 5 1
2010-02-12T23:53:14+01:00
Suma A i B=(2,3,5,7,11,13,
iloczyn A i B:(3)
różnica A i B:(2,5,7,11,13)
róznica Bi A:(3 i wszystkie naturalne podzielne przez 3)
b)A=(5,9,13,17,21,25,29,,,)
B=(2,4,6,8)
suma A i B:(2,4,5,6,8,9,13,17,21,25,29 i reszta zbioru A)
iloczyn:
róznica A i B:(5,9,1317 i reszta zbioru A)
róznica B i A:
c)A(1,2,3,4,6,12)
B(1,-1,2,-2,3,-3,6,-6)
suma:(1,-1,2,-2,2,-3,6,-6)
iloczyn:(1,2,3,6)
róznica A i B(4,12)
róznica B i A(-1,-2,-3,-6,)
d)A
B(0,2)
suma(0,2) iloczyn
róznica A i B
róznica B i A(0,2)
2
(1⅖-³/₇)-(-⁴/₇-⅗)=⁴⁹/₃₅-¹⁵/₃₅+²⁰/₃₅+²¹/₃₅=⁷⁵/₃₅=2¹/₇
1 5 1