Odpowiedzi

2010-02-13T11:00:28+01:00
1, 26-28
Bóg stworzyl czlowieka .

2, 18
Bóg wyzywa czlowieka mezczyzne i kobiete by byli plodni.

2, 21-23 Tego to nie mam

2 ,7
Stworzyl czlowieka z prochu i trwonil w niego zycie .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T13:07:22+01:00
Rodzaju 1:26-28.
Przystąpienie do tworzenia człowieka.

Rodzaj 2:18.
Pomysł o stworzeniu kobiety jako pomoc dla mężczyzny.

Rodzaju 2:21-23.
Stworzenie Kobiety.

Rodzaju 2:7.
Ukształtowanie człowieka z prochu i tchnięcie dechu w jego nozdrza.
1 1 1