Odpowiedzi

2010-02-12T21:40:32+01:00
Mnie P.Jezus spotyka oczywiście w moim serduszku, a pomaga mi sens życia poprzez bycia tu na tym swiecie :}
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T21:42:21+01:00
Jezus spotyka mnie w kościele, w modlitwie,
w dobrych uczynkach...
Modląć sie do niego, rozmawiajac z nim, potrafie zrozumiec wiel rzeczy ktorych nie rozumialam wczesniej.
Jezus uczy mnie kroczyc droga do Boga, nie uczy mnie zlego,
pomaga mi wtedy kiedy tegi najbardziej potrzebuje,
to dzięki niemu mogę przetrwać i iść dalej.
2010-02-12T21:43:43+01:00
Jezus spotyka mnie w Kościele, gdy się modlę. Pomaga mi wybierać tą lepszą drogę, którą mam się dostać do Królestwa Niebieskiego. Jezus pomaga mi iść przez moje życie, pomaga mi wstać kiedy upadnę i pomaga mi w tym abym się nie poddawała.
Chrystus jest ze mną zawsze w każdej chwili i pomaga mi w tym wszystkim w czym potrzebuję pomocy. Jezus jest przy mnie cały czas.
1 5 1