Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T21:38:46+01:00
Ala i Wojtek pogodzili się, ponieważ kot poprawił rysunki i Ala pomyślała że Wojtek to namalował, a Wojtek myślał że to Ala.
2010-02-12T21:38:59+01:00
Kot poprawił i oni myśleli, że to nazwajem zrobili;D
2010-02-12T21:42:21+01:00
Dzieci namalowały rysunki na płocie i przyszedł deszcz no i je zmył, więc dzieci były niepocieszone, kot je narysował raz jeszcze - ładniej i dzieci się od razu pogodziły, bo myślały że - Ala -> że narysował to Wojet, A Wojtek- ze narysowała Ala;)...