To zadanie dla osób które umieją określać współrzędne geograficzne z dokładnością do 1 stopnia!!
stolice do określenia
a) praga
b) Luksemburg
c) Bruksela
d) Paryż
e) Madryt
f) Lizbona
g) Rzym
h) Wiedeń
wiem że trudne a więc pomocy pomocy pomocy

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T21:54:06+01:00
A) praga
50° 5' 16'N
14° 25' 16'E
b) Luksemburg
49° 45' N
6° 10' E
c) Bruksela
50° 50' N
04° 21' E
d) Paryż
48° 52' N
02° 21' E
e) Madryt
40°23′ N
3°41′ W
f) Lizbona
38° 42' N
9° 11' W
g) Rzym
41° 53' N
12° 29' E
h) Wiedeń
48° 13' N
16° 22' E
1 5 1
2010-02-12T21:56:52+01:00
A. 50° N 14°E
b 49 N, 6 E
c 50°N 4°E\
d 48 N 2 E
e 40°N 4°E
f 38°N, 9°W
g 41 N 12E
h48° N 16° E
2010-02-12T22:00:42+01:00
Praga - 50° N 14°E
Paryż - 49° N 02° E
Bruksela - 50° 50' N 04° E
Wiedeń - 48° N 16° E
Rzym - 42°N 12° E
Madryt - 40° N 3°W
Lizbona - 38° N 9°W