Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T22:02:33+01:00
1.dziedziczenie cech ilościowych
2.wystepowanie alleli wielokrotnych
3. dziedziczenie cech sprzeżonych z płcią
4. dziedziczenie cech w sposób sprzężony
5.dziedziczenie płci
6.dziedziczenie pozajądrowe
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T22:03:31+01:00
Dziedziczenie zgodnie z 1 prawem mendla - czystosci gamet przy pełnej dominacji i niepełnej dominacji
i 2 prawem mendla /niezaleznosci wzgledem siebie dwóch różnych dziedziczonych cech/, plejotropowe,alleli wielokrotnych, współdominacja /kodominacja/
4 2 4
2010-02-12T22:06:27+01:00
1.Każdy organizm dziedziczy cechy po organizmie macierzystym
2.Jeśli rozmnażanie zachodzi płciowo, organizm potomny dziedziczy cechy zarówno od ojca, jak i od matki
3.Cechy dziedziczne są przekazywane w postaci DNA
2 3 2