Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T22:06:58+01:00
N^2 + n=n(n+1) iloczyn liczby nieparzystej razy liczba parzysta zawsze daje liczbę parzystą
Czyli dajmy na to liczba 3.
3(3+1)=12
13 4 13
2010-02-12T22:07:09+01:00
Przykładem może być liczba 2. 2 do kwadratu to 4. 4+2=6.
8 2 8
2010-02-12T22:29:40+01:00
N ² +n

dla n=1
1 ² +1=1+1=2

dla n=2
2 ² + 2 =4+2=6

dla n=3
3² + 3 = 9+3= 12

dla n=9
9² +9= 81+9=90

Musisz podać kilka przykładów.Proszę.
12 3 12