Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T13:35:52+01:00
Pierwszy
1 fitoplankton-okrzemki bruzdnice
2 zooplankton-skorupiaki widłonogie
3 zooplanktożerne ryby- śledzie
4 rybożerne drapieżniki -żarłacz
5-destruenci(bakterie, grzyby)

drugi
1 fitoplankton-okrzemki bruzdnice
2 denni roślinożercy- małże
3 przydenne drapieżniki- dorsze
4 rybożerne drapieżniki -żarłacz
5-destruenci(bakterie, grzyby)

trzecie
1 roślina okrytozalążkowa: trawa morka Zostera
2 zooplankton: drobne skorupiaki,
3 zooplanktożerne ryby: śledzie
4 rybożerne drapieżniki: rekin młot, orka
5 destruenci(bakterie, grzyby)
  • joj
  • Początkujący
2010-02-13T13:38:12+01:00
Trawa morska- drobne skorupiaki- małe ryby- zębacz smugowy- płaszczki- lis morski- grzyby



trawa morska- małe ślimaki- skorupiaki- flądra- dorsz- orka- bakterie





trawa morska Zostera- fitoplankton- małże-śledzie- żarłacz-bakterie